سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های مقاله علمی چیست؟

ویژگی های یک مقاله علمی منطقی مناسب

 

استانداردهای همراه از اصلی ترین مواردی است که باید در مقاله اکتشاف منطقی مشاهده شود:

 

1. نکته جدید

 

موضوع مقاله ، معیار اصلی تأیید خاطرات روزانه است. موضوعات قدیمی و ناخوشایند جذابیتی برای ویراستاران دفتر خاطرات ندارند ، بنابراین موضوع مقاله امتحانی باید جدید باشد و به افزایش اطلاعات در زمینه قابل توجه کمک کند. ابداع و پیشرفت در روش تحقیق می تواند جذابیت مقاله را برای ویراستاران و خوانندگان دوچندان کند.

 

2. عنوان جذاب

 

عنوان مقاله اولین بخش مقاله است که توسط خوانندگان مشاهده می شود و عمیقا بر کشیدن آنها تأثیر می گذارد. عنوان مقاله باید به گونه ای نوشته شود که همزمان ، موضوع و دلیل مقاله را بدون تردید نشان دهد و کاملاً روشن و مختصر باشد. باید توجه داشت که از عبارتهای عبارتی باید در عنوان مقاله استفاده شود ، هرچند انتظار منطقی داشته باشد.

 

3. نظری گسترده و قانع کننده

 

بعد از عنوان مقاله ، نظریه بیشترین پیشنهاد را در طراحی در خواننده دارد و خواننده انتخاب می کند تا به مطالعه نظریه باقیمانده مقاله بپردازد. نظریه نباید بیش از حد کوتاه یا بیش از حد طولانی باشد و همه علائم مهم مقاله را پوشش دهد. نظریه باید با ساخت مقاله منطقی و قابل پیش بینی باشد ، یعنی ماده باید در درخواستی که در آن مقاله از طریق مقاله معرفی می شود بیان شود.

 

4. عبارات صحیح

 

Catchphrases تبلیغ کنندگان مقاله هستند و به طور قابل توجهی بر میزان مرجع تأثیر می گذارند. سازنده باید کلماتی را که متخصصان برای جستجوی مضمون به کار می برند و اصطلاحات اصلی را به عنوان واژه های دیده بان رد کند.

 

5. ارائه عمدی

 

بخشی از آشنایی مقاله با تنظیم روان خواننده برای ورود به اصل مطلب و درک دلیل و اهمیت آزمون است. ارائه باید از کلمات غیر اصیل خلاص شود و خواننده را تشریح کند و بخواهد کل مقاله را مطالعه کند. به همین ترتیب باید بین حجم آن و کل حجم مقاله مقداری باشد.

 

6. روال دقیق

 

مسئله اصلی که به عنوان یک فلسفه نسخه چاپی ثبت شده بیان دقیق ظرافت مواد مصرفی و استراتژی های دریافت شده است ، با این هدف که دیگران می توانند بررسی خاص انجام شده را انجام دهند. علاوه بر این برای دانشمند بسیار مهم است که توجیه هر یک از فعالیتهای انجام شده را بیان کند.

 

باید توجه داشت که توسعه و اختراع در انجام تحقیقات می تواند مقاله قابل توجه را به عنوان مرجعی برای انجام این استراتژی در نظر بگیرد و منابع زیادی را بدست آورد.

 

7. اشتباه در نتایج آزاد

 

اساسی ترین نکته در مورد نتایج ، گنجاندن صحیح اطلاعات و بررسی صحیح قابل اندازه گیری آنهاست. دومین نکته قابل توجه معرفی آنها به روشی جذاب ، رسا و روشن است. هرچه از م componentsلفه های بصری بیشتر برای نمایش داده ها استفاده شود ، درک آن ساده تر و جذابیت آن برای کاربر بیشتر است.

 

انطباق محتوا با جداول و ارقام نیز با توجه به این واقعیت که هرگونه ناسازگاری موجب سردرگمی خواننده و کاهش اعتبار مقاله می شود ، از اهمیت حیاتی برخوردار است.

 

8. گفتگوی عمیق و پایان

 

گفتگو و نتیجه گیری مقالات معاینه علمی با تکیه بر قوانین دفتر خاطرات یا ارزیابی نویسنده به طور مستقل یا با هم توزیع می شوند. در بخش مکالمه ، توضیحات موجود در مورد درک یا ناسازگاری نتایج با منابع مختلف باید از داخل و خارج مورد بررسی قرار گیرد ، و فقط به بیان پیش بینی یا تضاد آنها محدود نمی شود.

 

9. دارایی های ادغام شده

 

آخرین منابع باید با منابع درون متن قابل پیش بینی باشند و قوام و صداقت آهنگسازی آنها حتی در کمترین موارد نیز باید مورد توجه قرار گیرد. باید توجه داشت که درخواست در نظر گرفتن منابع و درخواست آنها متکی به رهنمودهای دفترچه خاطرات هدف است.