سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ادامه مراحل نوشتن استراتژی محتوا

4. رقابت را تحلیل کنید

هنگامی که متوجه شدید مخاطب هدف و کلمات کلیدی شما چیست ، ایده خوبی است که محتوای رقبا را به همراه زمینه ها و کلمات کلیدی مورد نظر خود بررسی کنید. رید گفت: "به آنچه رقبا انجام می دهند نگاه کنید ، اما مهمتر از همه ، آنچه که آنها انجام نمی دهند را ببینید." موضوعات ، کلمات کلیدی و طول مطالب را در وب سایت یا سایر کانال های توزیع آنها مطالعه کنید. اگر مناطقی را پیدا کردید که رقبای شما از محتوای کمبودی برخوردار هستند ، می توانید خلا theها را پر کرده و ارزش بهتری برای بازار هدف خود ارائه دهید.

 

5- کانالهای توزیع خود را انتخاب کنید

اجازه ندهید که تعداد بی پایان کانال های توزیع تیم های شما را تحت فشار قرار دهد. پریستاتسکی معتقد است که مارک ها باید تعداد کمی کانال برای توزیع محتوا مانند یک وبلاگ و یک کانال YouTube انتخاب کنند ، به این شرکت اجازه می دهد "بر روی توزیع افراد مناسب از طریق کانال های مناسب تمرکز کند."

 

6. یک تقویم تحریریه تهیه کنید

Reed گفت: "پس از انتخاب کانالهای توزیع ،" یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید تا جزئیات مربوط به محلول و زمان در دسترس بودن این محتوا را پاک کند. " یک تقویم سرمقاله به شما کمک می کند مطالب خود را پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم منتشر می کنید.

 

7. اعتبار را در موضوع خود ایجاد کنید

پریستاتسکی نتیجه گیری کرد ، "وقتی صحبت از B2B می شود - ساختن یک تصویر معتبر به جای جنجال تبلیغات بسیار مهمتر است." پیروی از این مراحل به شما کمک می کند تا یک استراتژی محتوایی ایجاد کنید که ارزش واقعی مخاطبان شما را فراهم کند و اعتماد طولانی مدت برای نام تجاری شما ایجاد کند.