سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه نکته مهم برای نویسندگان محتوا

1. الهام بخش ، شور و شوق و تحریک عمل

قصه گویی 2014 متفاوت است. مطمئناً هنوز در مورد ایجاد چیزی مفید برای مشتریانتان است. اما امسال شاهد چیزی حتی قدرتمندتر نیز هستیم: ایجاد محتوایی به قدری مسری که خوانندگان شما را با قلب خود جلب می کند ، آنها را از دوش آنها تکان می دهد و اگر واقعاً خوش شانس باشید ، آنها را کمی لرزاند.

 

سخنران اصلی ، اندرو دیویس از نویسنده Brandscaping می گوید که هر یک از مطالب باید با استفاده از داستان های احساسی ، الهام بخش ، تعلیق و شخصی ، یک تجربه ایجاد کند. کارشما؟ در خوانندگان خود شور و اشتیاق ایجاد کنید. آتشی را چنان مشتعل کنید که آنها احساس اجبار به عمل ، خواندن ، نشستن ، سقوط - احساس چیزی ، انجام کاری را داشته باشند. چون در غیر این صورت ، چه فایده ای دارد؟

 

اندرو دیویس از نویسنده Brandscaping می گوید: "هر سفر مصرف کننده با لحظه ای الهام آغاز می شود ... این بزرگترین فرصت محتوا برای کسب درآمد واقعی برای برند شما است. لحظات الهام بخشی ایجاد کنید تا مصرف کنندگان خود را به سفر بفرستید ... وقتی احساسات را مهار می کنید ، مردم را به عمل ترغیب می کنید. "

 

از چه کسی می توان یاد گرفت؟

 

Jon Morrow ، مالک و نویسنده Boost Blog Traffic ، یک تجربه ساز متخصص است. او می داند که چگونه یک داستان جذاب ایجاد کند که باعث شود خوانندگانش بنشینند ، کاری را که انجام می دهند متوقف کنند و واقعاً گوش دهند. الهام بخش ترین پست او؟ جایی که او به خوانندگان خود نشان می دهد "چگونه فراموش نشدنی باشیم" و به آنها توصیه می کند موهای "فرسوده" خوانندگان خود را آتش بزنند.

 

2. توقف ، فکر کردن ، برنامه ریزی - قبل از نوشتن

از آنجا که گوگل و کانال های رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای اهمیت ایجاد محتوای با کیفیت را برجسته می کنند ، نویسندگان محتوا تحت فشار فزاینده ای برای ایجاد محتوای بیشتر و بیشتر هستند. اما با داشتن زمان و منابع محدود ، باید در مورد نوع محتوایی که تولید می کنیم هوشمندانه عمل کنیم. یکی از پیام های اصلی از Content Marketing World؟ نویسندگان محتوا: شما باید برنامه ای داشته باشید.

 

جو پولیزی ، بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوا ، طرفدار برنامه ریزی محتوا است. وی می گوید ، "تفاوت بین بازاریاب های خوب و نه چندان خوب محتوا چیست؟ بازاریابان موثر محتوا استراتژی مستندی دارند و آن را از نزدیک دنبال می کنند. "

 

چطور آن را انجام دهم؟

 

قبل از اینکه وارد پست بعدی وبلاگ خود شوید ، متوقف شوید و سعی کنید آنچه را که محتوای شما برای دستیابی به آن تلاش می کند روشن کنید. به آنچه رقبای شما ایجاد می کنند نگاه کنید تا بتوانید زاویه محتوای منحصر به فردی را که از آن استفاده نمی کنند شناسایی کنید. تهیه تقویم سرمقاله راهی عالی برای برنامه ریزی استراتژی خود است.

 

اهداف شما باید شامل محتوای خود و همچنین استدلال برای هر پست وبلاگی باشد که قصد ایجاد آن را دارید. اگر نمی توانید به دلیل ایجاد آن فکر کنید: متوقف شوید ، نکنید ، آن را بن کنید! و به سراغ شاهکار بعدی خود بروید. Copyblogger"s ، "روند آماده سازی نویسنده برای ایجاد محتوای عالی هر روز" برای طراحان محتوا باید بخواند.

 

 

 

مهم نیست که تجارت شما چه چیزی را می فروشد ، محتوای شما باید تلاش کند و اهداف زیر را محقق کند:

 

برند خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید

روابط و وفاداری را توسعه دهید

ایجاد ارزش معتبر

3. محتوای خود را با اهداف تجاری خود هماهنگ کنید

تعدادی از سخنرانان در Content Marketing World اهمیت سنجش مطالب شما را برجسته کردند. احساسات این بود: این فقط خشنود کردن مدیر بازاریابی شما با ارائه سهم و معیارهای مشابه نیست. این فقط مربوط به بازدید از صفحه و نرخ پرش یا مدت زمانی نیست که خواننده شما در صفحه صرف می کند.

 

بله ، همه اینها دوست داشتنی و مفید برای دید و جذابیت برند هستند - حتی شایسته یک ضربه محکم و ناگهانی هستند. اما آیا می دانید مدیرعامل شما واقعاً به چه چیزی اهمیت می دهد؟ ارقامی که به رشد و شکوفایی ، کسب درآمد ، کسب مشتری ، وفاداری وی کمک می کنند.

 

سخنران اصلی ، جولی فلیشر ، مدیر داده ، محتوا و رسانه در Kraft Foods می گوید: "ما تمام بازاریابی خود را در یک استاندارد انجام می دهیم: ROI. آیا این مشاغل را پیش می برد و هزینه های خود را پرداخت می کند؟… محتوا و داده ها ارتباط ناگسستنی دارند. محتوای بدون داده سیاهچاله است. "

 

چطور آن را انجام دهم؟

 

در سال 2014 ، استراتژی محتوای شما باید کاملاً با اهداف کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. بپرسید: هدف آن چیست؟ چگونه استراتژی بازاریابی ما را پشتیبانی و پیشرفت می کند؟ چگونه به رشد ، فروش و جلب توجه مناسب تجارت ما کمک می کند؟ به آنچه برای مدیرعامل شما مهم است فکر کنید. سپس مجموعه ای از KPI های واقع بینانه اما جاه طلبانه را بسازید که به شما کمک می کند تعداد لیدهایی را که محتوایتان گرفته است اندازه گیری کنید. این کارت امتیاز ROI از موسسه بازاریابی محتوا باید به شما کمک کند.